Något jag älskar

Något jag älskar e känslan av att vara glad o lycklig för inget speciellt ^^
Jag gillar det speciellt efter en jobbig period! Allt blir så mycket roligare av den känslan t.ex, städning, läxor, sysslor o fast man har tråkigt så e det ändå kul :D
Det här e en lista på saker som gör mig glad ^^
♥Kramar
♥Känslan av att någon bryr sig
♥Allt går som det ska
♥Musik om braa saker
♥Bra häng med bra människor
♥Soligt väder
♥Känslan av att allt kommer ordna sig
♥Braa drömmar om nätterna
♥Snygga bilder
♥känslan då man äntligen har accepterat sina delar av kroppen som man gillat minst
♥Då andra leer tillbaka mot en 
♥perfekt värme att sova i 
♥kattungar, valpar, kaninungar m.m.
♥Sena sommarnätter
♥Strössel
♥Mys
♥Bra hår dagar
♥Bra filmer/serier
♥att va så tokig/knäpp/konstig som jag vill utan att bry mig om vad andra tycker för de e så jag är!
 
 
 
hihi tidsinställt xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0