Sista sommarlovsdagen

Imorgon börjar skolan o jag har börjar göra min väska i lite i ordning inför imorgon då jag börjar 1:a året i gymnasiet o jag e fan så nervös xD
Det här e min pärm som jag kommer sätta olika papper som vi får i eftersom den som jag hade innan e så gammal o sliten (sönder) så tyckte jag att det var dags för en ny. Den här e från Lagerhaus! :D
 
haha tyckte att den passade braaa xD
 
På tal om annat så har jag börjat fundera på en ny design hit till bloggen! Ska byta bakgrund också tänkte jag men det blir inte sådär jätte stor skillnad, bara något nytt o frääääscht men jag vet inte vilken jag ska ha för jag har 2 att välja mellan men vi får se sen vilken det blir ^^
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Isabelle

Åh vad spännande^-^Gick det bra!?Den pärmen är bara för cool!Snygg blogg,btw;)

2013-08-12 @ 19:35:51
URL: http://fames.se/isabelle
Postat av: Frida

hahah, har en bok med de trycket!

2013-08-15 @ 23:12:45
URL: http://wecountingstars.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0