Varmt väder wiieee ^^

Det här e nog första skoldagen elr ska jag säga andra, som jag inte har varit helt halvdeprimerad efter skolan ^^
Kemi timmen gick bättre än jag trodde även om både ike o jossa hade håltimme då :( Men vi gick till smedsby grillen på sista rasten framotillbaka o köpte något att dricka för att orka med sista timmen ^^ Jag ångrade iaf att jag drack sådär mkt mountain dew som jag gjorde eftersom jag har alldeles för liten blåsa xDD
Mina jeans känns så jäkla stora också, sist jag hade dom kändes det verkligen inte såhär stora xD
 
Dagen då jimmy e sjuk från skolan blir de världens äckligaste mat o alla andra dagar kommer han hem o bara : maten va god idag!
alltså wtf xD
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0