Avis på storebrorsan :P

Hejhej nu har "tomten" varit och brorsan åkt hem :)
Är så avis på honom för han har tatuerat sig och skaffat en så satans gullig hund :)
färgat håret svart har han oxo cool brorsa man har ;)
Nu då han hade skaffat en tatuering så sa jag till mamma att jag alltid ha velat ha en och jag trodde hon skulle få värsta chocken då jag berättade det men nu då jani hade så då tänkte jag att det var väl bara att berätta för det var helt ok för henne :P Och jaaa hon sa "inte fören du är 18 år får du" men det betyder ju att det är bara 4 år kvar haha :P längtar :)
Fick ingen ny dator elr dba hoodie men på mamma såg det ut igår som om vi skulle köpa en ny åt mig efter julafton då det e rea på datorer och så sa mamma oxo att dom hade frågat nån expedit i en butik om dom hade dba hoodies så sa dom att det kmr till jul elr efter jul elr vad dom sa , så då kanske vi far efter en oxo :D
men det är bara vad jag tror så jag vet inte men hoppas gör jag :P
Kan visa imr vad jag fått , men kan b.la säga att jag fick en skit grym hoodie med märket Bronx & dba´s nya skiva :P
+ en massa annat nödvändigt :)
+ till dom som orkade läsa ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0