-.-

Huvudvärk , trött , känner mig allmänt outsider.
Lite om mitt humör :S
Var just på IJBKs julfest som vanlit vann jimmy något men inte jag -.-
o så måsta jag komma med.
Har börjar känna mig lite outside på helgerna oxo för jag hamnar ju messt att vara hemma -.- ... jag klagar i min tysthet och innom mig känns det som om ingen vill ha med mig någonstans , att jag inte e någon som e kul att vara med -.- men men man ska tänka positivt. Har ju tid för att läsa på rella provet och få braa i det men det får jag inte hur jag än läser och övar -.-
Jag har ju känslor fast jag inte är så noga med att visa dom.
Tänk då man var liten och inte hade några bekymmer , livet var ju bäst då !
Man gjorde vad man kände för och var inte hatad och hade inga fiender.

Say hello to the real life. | Facebook
we♥it
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: lisa

varför är du inte med marika eller vad hon hette då?

2011-11-19 @ 18:01:40



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0