Say my last goodbye? Never!

Denhär kvällen har varit bra!
HAHAH först vid lågstadiet testade vi igen en sak som snurrade runt då man gick på det så testade vi  så att jag satt och ike spranng på den. Tillslut blev det så att vi kom bredvid varandra och då kom all tyngd där var vi var så då började dendär saken snurra så skittons hårt haha.
Sen tappade ike balansen och föll på mig haha så då föll jag med.
Så då föll jag så att jag föll på ikes fot elr den var under min svanskota så då hade man lite ont där haha.
Sen så var det våt sand oxo så då föll vi ju på det och ike var snabbt uppe på fötter men inte jag så nu har jag en smutsig topp hahaha.
Nu till lite bilder som jag har redigerat under kvällens lopp.
ps. ni ser ju på min huvtröjja att jag har legat i våt sand(misstolka inte
haha)















Orkar inte ladda upp fler så mera bilder får ni se sen nångång ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0