Hiss & diss

Röda läppar
Det passar jäkla braa på dom som värkligen passar + så ser det fräscht ut ;)
Mina läppar e naturligt röda men inte jätte röda , jag minns i 5an , 6an var de några
som trodde att jag hade läppstift på mig fast jag inte hade det xD
Drink Coffe Rap-Up.com || Iggy Azalea Signs with Wilhelmina Models
AnkelKedja
Jag har diggat som i typ hela mitt liv men aldrig använt men i Söndags då jag blev konfirmerad så fick jag en ankelkedja av Jossa , den kmr jag att använda men med omsorg :D
Wall Photos
Dåligt väder
Nu e det ju dåligt väder igen , de var de igår också o på min konfirmation men på kvällarna så har de blivit fint igen men kan de inte vara fiint väder hela dagarna ist !
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0