Kom hem igåååår

Igår kom jag hem från Lappland o alla inlägg som jag har gjort så var tidsintällda ^^
Men jag såg att vissa inlägg hade blivit jätte konstiga :O
Vf vet jag inte :O
Men jag har faktist inte haft hemlängtan alls :O Jag skulle he velat va där 1 vecka till :D Jag blev så jäkla kär också inte vet jag vf men jag blev det o det skänns så otroligt skönt måste jag säga för jag har inte varit de på några månader nu o de e så otroligt sköööööönt! :D Jag har skrattar skit mkt också o haft det jätte braa hahahahahhaa 1 natt ropade vi MOSADE BANANER , KROSSADE BANANER , HAR DU EN HELIG SCHNOPP?
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA xD
Bilder kmr senare idag nu just håller jag på med att färga håret :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Minnéa

Läste förut att din gamla kompis skulle åka på samma läger. Hur gick det till?

Eller va ni typ arga på varandra?



PS. jag älskar ditt hår!!!!! Jag ska be mamma låta mej färga rosa i det också bara för att du har det.

Du är bäst!!!!!!

2012-06-16 @ 20:51:20



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0