Min alldeles egna skateboard ♥ :D

Igår var jag men mamma , jimmy o tobbe till stan :) Jimmy köpte Playstation 3 , Tobbe köpte lite mer spel till sitt Nintendo , mamma köpte lite kläder åt jimmy o tobbe som växer som fään xD  O jag köpte min alldeles egna skateboard :thumbup: Därför var de lite dåligt med bloggningen igår + så for vi till Mommo o Moffa igår på samma gång som vi förde en Avant till min morbror :) Mommo o moffa hade fått för sig att jag blev konfirmerad 17 juli xD Men de gör inget för mig , jag hade ändå en lyckad dag :D
Såhär ser min beauty ;P
29.90 från top sport , den var nersatt från 59.90 € :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Va häfti an va! :D

2012-06-20 @ 15:09:39
URL: http://hopeindecember.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0