Kan det inte bara bli ljust

Först är man trött o sådär , sen får man ut ett prov som inte gick så bra som väntat , sen glömmer man historia häftet. Då man kmr hem o säger åt sin mamma att man har glömt saker nu ganska mkt så säger hon att det påvärkar betyget. Skänns som om skolan o allt går åt skiten , hur man än försöker blir det aldrig något bra utav det.
Jag är trött , vill ha sommar. Jag har börjat bli stressad , ha större  beslutsångest.
Min dator bråkar som jag vet inte vad , längtar efter dagen jag har en ny o kan slå sönder denhär!
Dethär blir ju typ värsta depp inlägget men de e det ända som finns i mig nu just. Domhär senaste dagarna har jag haft av min dator ovanligt mkt o ändå är jag trött som jag vet inte vad. Jag har hört att man typ blir tröttare om dagarna om man sitter för mkt framför datorn.
Har iaf filmat 2 saker till min video idag o försökt ta bort lite från dom men denhär fans datorn låter mig inte göra de :(
jajja ska försöka igen imr :)
Idag kmr ju familjen annorlunda så de e ju + i kanten ;)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa =)

Tack men du tar no bättre bilder än mig :)

2012-03-12 @ 19:34:16
URL: http://jossasbloggen.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0