Gud vad det händer mkt i sommar!

I sommar händer det alldeles för mkt så det blir inte alls så mkt bloggning som ni skulle vilja dom dagarna som jag inte e hemma på så blir de väl max 1,2 inlägg per dag o jag tkr de e dags att börja göra dom nu xD
För på nästa veckas torsdag & fredag har jag dagskriftskola o de e som att gå i skolan igen jag börjar 9 på morgonen o slutar 15.00 :O Sen på lördagen efter det far jag på lägerskola i en vecka o dagen jag kmr hem så kmr jag hem 22 , 23 tiden :S O jag ska va utan mamma o pappa o hela familjen en hel vecka :O Det kmr bli ganska så svårt för jag e väldigt familjen kär o älskar dom mer o mer :)
Ska iaf börja med inläggen nu :)
Helt ärligt så kmr dehär lägret att bli de värsta nånsin tror jag de e iaf så de skänns nu just för jag har inte en jävla aning om vem jag ska va med :O
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jojja

haru inge annan tjej att va mä där dåe? :) eller äre ba du och killar?

2012-05-30 @ 17:56:39



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0