Misse & Jullu ♥









Älskar er ♥ Hoppas ni har det och har haft det braa däruppe där ni är saknar er så otroligt mkt & har gjort det alla år utan er !♥ Vf dog du Misse? Vf försvann du Jullu? Inget annat djur kan ta er plats då ni levde var ni det mest värdefulla jag hade & nu är alla minnen & bilder av er det mest värdefulla.Hatar mig själv för att jag inte lät er sova i mitt rum då jag skulle sova. Kort efter att ni dog o försvann skände jag era närvaror ganska länge o hörde då ni tassade. Men jag hör er inte längre o skänner inte av er mer , var är ni nu ? Jag förstår Jullu hur svårt det måste ha kändest att förlora sin son , du kanske for o leta efter honom men hamnade i en olycka o dog eller hamnade ivägen för en hungrig räv eller ett hungrigt lodjur.
Eran saknad kmr aldrig att försvinna aldrig era minnen och bilder.

(förstår inte hur mkt man kan älska & sakna några husdjur efter så många år men saknaden kmr då o då ibland finns det perioder då jag saknar dom o tänker på alla minnen med dom)

†Jullu blev 12 år , försvann sommaren 2007 några veckor efter att Misse , hennes son hittats död.
†Misse blev 4 år , dog Juni 2007 på en Tisdag har fått veta nu att han blev sjuk o slutade äta.
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

AAAAAAAW! Då ja hörd på musikin på sama gang ja läst så ja blev heilt tårögd ;( BÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄÄÄ, kan int åtmisntone Jullu kom tibaaaaaaak! Alltså ja sko störtgråt ja om ja sko va bi dig å Jullu sko kom tassand på gårdin å böri ringel ront beinen diin :')

2012-05-12 @ 19:21:04
URL: http://thejossassimsblogg.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0