Tjänat lite cash idag också

Idag då jag kom hem från stan for jag o jimmy iväg till fammo o hålla på med ved.
Det var riktigt kul o jag o jimmy talade om allt mellan himmel o jord :D
Det e riktit skönt med något syskon som e så pass gammal så han/hon e bra att prata med o man kan prata med om allt o han/hon direkt vet hur man mår o vad som händer inuti ens hjärna utan att man behöver öppna munnen :D
Sen så funderar jag på att använda "Remby" alla ni som bloggar på blogg.se fattar säkert vad det e xD
Det är kostnadsfritt tills 31 december 2014. Om jag ska börja med det så måste det gå att ta bort det sen också ^^
Dethär fick jag som tack från fammo :) 17 euro o lite godis :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

ehehee, va e Remby? hahah xD

2012-05-26 @ 20:19:33



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0