Alla dessa prov

När ska alla prov ta slut? Har läst på religions prov nu som vi har på tisdag , jag blev jätte stressad då jag inte kan något. Nu då jag inte har kunnat vara ute o gå utan att bli så förkyld o skänna att kroppen inte mår bra morgonen efter så har mitt huvud blivit så jäkla segt :O Så jag tänker strunta i det på måndag och framöver för annars klarar jag inte av proven!
Imorgon e det julöppning också o det ska bli kul :D Kommer komma dit till typ 2 o kommer hem efter 6 nångång :) Så bloggningen kommer tyvärr inte vara den bästa då heller. Vet inte om ni redan har märkt det men nu då jag har prov att läsa på hela tiden så blir det mindre bloggning :( Men på prao blir det nog lite bättre :)
 
 
Jag som skulle färga det rosa ikväll , gjorde jag det? Näää jag orkade inte xD
By The Way. så kollar jag på Mr.Bean semester :D Älskar värkligen Bean han e så skön xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jonna :D

Du kommer säkert bli AWESOME när du har färgat håret, eller det är du redan men mer awesome :) Haha

Svar: Taaack :DDD du med e awesome!!! ^^
Johanna

2012-11-18 @ 16:08:31
URL: http://godiisqueen.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0