Galen idé elr vad man vill kalla det ;)

Nu e det såhär! Jag har funderat o kommit fram till att det skulle va kul att testa en ny hårfärg alltså på det här svarta o då tänkte jag mig något sånthär:
 
Tumblr_mgeyp4noh51rxu8b4o1_400_large
 
Tumblr_meue22nmx91r74pwko1_500_large
 
Tumblr_mf4cn5hyag1rf2xm3o1_500_large
 
Under resan så har det rosa i mitt hår blektes o typ blivit blont o alla i familjen har sagt att jag skulle va så fin i blont hår men inte vill jag ju heller va riktit blond :question: men nåjaaa vad har jag att förlora? Tröttnar jag på det e det hur lätt som hellst att färga det mörkt ;) Det kmr ta lång tid iaf för jag vill inte slita på håret för mkt :O
 
Ska till frissan på onsdag också men jag färgar inget där utan bara klipper ska leta efter en snygg bild på en lugg jag vill ha (snedlugg) :) 
Hehehe orkar inte ens sova nu xD Gonatt typ :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Du sko pass i tålide rosa! ^^

Svar: taack :D haha ja bara ändrar mig hela tidin , mittiallt vill ja ha e såde o mittiallt vill ja no ha svart xD men nåjaaaa ja har hela vårterminin på mig x)
Johanna

2013-01-12 @ 11:07:44
URL: http://hopeindecember.blogg.se
Postat av: Jossa :)

Hahahah xD

Svar: heheheh xD
Johanna

2013-01-12 @ 13:14:04
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0