Knäpp dag

Dagen har varit så knäppt! xD Först fick jag mig på käften med ikes tuggummipåse (i misstag) sen har jag galoperat en massa (HAHAH fråga inte) Sen tyckte jag att jag såg ett popcorn o skulle stiga på de men just då jag skulle göra de så märkte jag att de var ett tuggummi ist o bara : FYFAN HE E ETT TOOGGGOMMI!!!!!! (fyfan det är ett tuggummi) 
O sen på huslig ekonomi var de jätte god mat (kanske inte så konstit då de var amerikansk) iaf så var cakepopsen JÄTTE GODA xD Hahah blev glad då man fick ta 2 ^^
Imr har jag BiGe förhör om skelettet o musklerna så har övat till det nu ;)
 
Våra blev inte sådär fina men jaaaaÄÄÄ xD
 
DENHÄR BILDEN STÄMMER SÅ BRAA IN PÅ MIG!! xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0