Ben bruce and mitch lucker

Jag börjar med det braa!!
 
Igår fyllde Ben bruce 25 år så GRAATTIIIS (inte för att jag tror att han läser detta men han borde det ;) )
åååh skulle kunna spamma hur många bilder som hellst xD
 
Nu till Mitch Lucker!
 
Idag är det exakt 1 år sen Mitch Lucker dog . Tiden har gått så fort. Suicide Silence blir aldrig det samma utan honom!
 
 
Hedrade Mitch idag o skrev "The dead are living" på handleden.
 
Jag tycker de e så sorgligt att en av Bens bästa vänner dör dagen efter hans födelsedag :(
Mitch hade många vänner men framför allt tycker jag att det e sorgligt att han lämnade sin familj o hans dotter kommer aldrig mera se sin pappa ;((
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0