Detta e helt sjukt!

Såg på Missnosebleed.blogg.se att dom har en ny trend i kina som går ut på att ha små levande djur i plastbehållare med bara lite vatten med näring i. Animal rights group jobbar på att få det här olagligt och man kan skriva in sig HÄÄÄÄR o jag vill att ALLA gör det!!! Det här e hemskt o sjukt o jobbigt :( Jag fattar inte varför o vem som kom på det här :OO
 
google bild
 
 
På tal om djur! Jag tycker så jäkla synd om Micke just nu :( Han blir bort jagad av min kusins katt o det e typ ända stället han kan bo på eftersom fammo har blivit så gammal o dement :O Man skulle kunna säga att han e hemlös just nu o det svider så för jävligt ;( Hade en tanke om att ha honom som utekatt men de e ju bara de att det håller på att bli vinter o då kan man inte ha en katt ute hela tiden i minus 30! Ska iaf komma ihåg att mata honom med något gott då han e o hälsar på hos oss eftersom han ofta e här :) Han är unik elr njaaa i katternas värld e han väl "missbildad", han har nämligen 2 extra tummar på sina tummar på framtassarna o 8 tår på varje baktass ^^ Men jag hoppas iaf att det här löser sig på något sätt, jag vill bara att han ska må braa!! 
 
 
Älskar dig Micke ♥ Även om du inte e min katt :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0