Min dag

Okejj min dag : 
Jag vaknade typ 6 på morgonen o hade ont i halsen o va jätte trött eftersom halsen höll mig vaken :(
Hade så jäkla mensvärk  så jag visste inte vart jag skulle ta vägen o min hals gjorde fortfarande ont :((
vet ni vaaad?! En tant körde på mig med sin kärra o SA INTE ENS FÖRLÅT, HON BARA FLINADE :OO
Sen åkte vi till ideapark som va tuuusen gånger större än jag trodde o jag hittade ingen bra ryggsäck elr den jag hittade var så jäkla liten xD Hittade många kläder i samma stil som jag så de va braa :D I en butik hade dom kläder från flera olika märken b.la. Iron Fist :D 
Nu e jag hemma o har fortfarande väldigt ont i halsen o mår lite konstigt o känner mig snygg i mitt nya diadem o världens skönaste tröjja :)
 
 
Tröjan e från Carlings btw. ^^ Diademet vet jag inte varifrån det e men man fick en jätte fin liten påse xD
Köpte en till tröja från carlings också men den orkar jag inte visa just nu för den har jag under den som synns på bilden ^^
 
Imorgon ska vi till mommo & moffa också så de har varit program hela helgen nu så nästa helg ska jag inte göra någonting, bara ta det lugnt :3 Sen så får vi ju se hur det blir med mig under veckan om jag blev ännu mer sjuk :S
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Friskey

Haha hatar hur gamla kärringar kan bete sig! Vissa vill man bara spy på! :o

2013-11-09 @ 22:16:48
URL: http://friskey.horseworld.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0