My escape

Jag har sett på väldigt mycket bloggar om hur befriande det e att läsa. Jag kan bara säga att jag förstår vad dom menar ^^ Men jag läser inte sånt som finns till bok utan jag läser fanfictions.
 
1. Jag kommer in i en helt annan värld
2. Den världen e min dröm värld
3. I slutet sitter ett leende fast i mitt ansikte
 
Ända sen jag började läsa fanfictions så har jag mått bättre, elr man kan väl säga att jag har inte mått skit lika ofta :) Mina favorit fanfictions e om Ben Bruce (ifall inte någon visste det redan xD) Det känns så braa att läsa dom så jag har börjat printa ut så det blir lättare att läsa än via telefonen men vår printer behöver mera bläck i sig så har bara printat ut 1 :/ 
Varför finns det inte såna typer av böcker?! Men om det skulle finnas så skulle det va om JB elr 1D -_-
Dethär e mitt sätt att slippa verkligheten för ett tag :)
 
 
Btw. jag e hemma från skolan idag :3
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0