The walking dead

Tjenamors! Ikväll är det en orkan som kommer komma lite över södra finland så de kommer blåsa lite här då (bor i österbotten) 
Det var roligare än jag trodde att ha med datorn, kanske mest för att jag hatar skolans laptops xD
Har iaf fått dagens träning genom att bära runt på dator väskan som väger lite jåååå :)
Satt o spelade lite sims 3 på rasten efter modersmålstimmen elr då alla andra hade prov :3
Imorgon har jag finska prov så har övat på det o så har jag övat på historia provet som jag har på torsdag :)
 
Nu väntar jag på att maten ska bli klar o så ska jag se på ett nytt avsnitt av the walking dead!! BÄSTA SERIEEEEEEN :DDDD
 

hahaha jaaaa vad fan jag var lite forever alone i klassrummet så jag o min webcam blev bästisar ♥
 
hahahah xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Ellen

Lycka till på provet :)

2013-10-28 @ 17:24:48
URL: http://lifeofellen.devote.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0