Fuck

 
 Hejj kom hem från mommo o moffa för en liten stund sen o har gjort matte läxan.
Just nu känner jag mig inte pepp på livet :/
 
En sak som jag hatar e då folk frågar t.ex. "Hur kan du va rädd för det där?!"  Man bara jaaaa jag kanske råkar va en människa? -_- Jag har många rädslor o de vet jag,  jag har fått höra det där så jävla mycket nu så jag har blivit riktigt irriterad!!!! ingen pik till nån  men ni fattar väl vad jag menar? :3 De e som att fråga "varför äter du?"
 
Drömde btw. inatt en dröm som började braa men slutade dåligt. Asking alexandria spelade på en äng o jag stod längst fram sen mittiallt började en jätte stor lada brinna o man såg folk som sprang därifrån. Då mamma väckte mig hade ladan just börjat brinna så jag bara flög upp eftersom jag trodde allt hade varit på riktigt xD XO
 
Musik e braa ♥
 
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0