Bara jag som inte fick pengar elr nån ny dator i julklapp?

Jappjapp som sagt jag fick varken pengar elr en ny dator.
Och nu har jag så svårt med att beslut nå :|
jag sku vila få tjatat på mamma och pappa om en dba hoodie nu då dom e på rea och e typ 40 euro och jag har 20 så jag kan ju bidra , men så ska ju jag och mina kompisar säkert fara och bowla oxo , ååååååååh vf ska man ha så mkt beslutsångest ?
Jag har dampat på datorn exakt hela dagen och imorse fick jag inte sova hellst till halv 12 (jag vet att de e länge men jag var uppe länge igår oxo)
Jag vet att jag bara klagar men så e livet för mig :P
Men jag ska sluta klaga nu , iaf i dethär inlägget :)
Tumblr_llcgk5tpxt1qcc1i3o1_500_large
Cute Love Text Typography - PicShip Text - PicShip
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0