Hoppsan :P

Hoppsan :P
Kom hem med en svart kofta idag behövdes värkligen.
Jag har blivit ganska konstig , Idag då jag , ike och jossa satt och åt pizza och jag och ike delade på en , orkade jag bara äta halva. Så om det skulle ha varit en hel pizza skulle jag bara ha orkat med en fjärdedel :S
Och då vi for och äta var jag jätte hungrig men så då vi åt och jag tänkte att jag skulle äta halva av min halva pizza så kändes det som om jag var med i supersize vs. superskinny och skulle försöka äta upp all mat :S
Värkligen inte braa :S
Men kul har vi haft :D Men blåst som fan har det :S HAHA då vi satt på en bänk kom en jätte hård vind mot oss och alla 3 for bakåt på bänken hahahaa det såg säkert kul ut men det var en hååård viiind :P
Hittade oxo ett live uppträdande av dba som var för typ säkert någon vecka sen med dom 3 olika musikstilarna som jag gillar :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0