Lucia!

Det är ju Lucia idag hehe hande glömt det på morgonen X)
Vet inte hur mkt jag har faila idag XD
Först tänkte jag ta fel buss haha började nog fundera vf han bara åkte och hur det kunde vara så lite barn i bussen hehe XD
Sen så har jag oxo varit nära en krock och sagt något om en kille fast han gick bakom oss ... ooops
Då skolan var slut och jag och ike klädde på oss jackorna , demonstrerade jag lite hahaha och då tänkte jag krocka igen men en kille. Jag har tänkt halka flera ggr :P
haha jajja och sen har vi oxo haft sista provet idag , matte det gick skiiiit!
Imorse regnade det faktist ;( buuhuuu då jag blir frisk smälter snön :(
Hoppas den är kvar på julafton !
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0