Vill se breaking dawn 2 !!!

Hej hej kvällen har varit jätte kul :D
VI for först och äta till Mc donalds och dit kom några pojkar från klassen oxo haha :P
Sen åkte vi och se på bio på twilight breaking dawn 1 och den REKOMENDERAS! om du inte har sett den så SE DEN!
Vi både grät och skrattade men vi skrattade inte åt filmen haha jag vet inte vad jag fick rolit åt där mittallt men sen grät jag så jag nästan grimaserade haha :P och då vi kom ut så va jag helt svart runt ögon och så hade jag ett sträck på kinden som var svart och var formad som en tår HAHA jajja :P
Sista timmen idag var vi på en teater som hette piece of cake den var inte braa , dom fjanttade sig så mkt :S
men men fick iaf hem en kortärma tröjja som jag tkr beskriver mig ganska mkt det står på den : Rock on forever


©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0