Ghosts

Idag på psykologi pratade vi om spöken typ såndär andar och så sa hon att alla borde ha en skyddsängel för hon hade pratat med en synsk person som såg domdär andarna (skyddsänglarna) och tillomed ritade hur dom såg ut och det liknade några som hon kände.
Och jag känner även av att någon är i samma rum som jag fast jag är ensam men det är ibland hahaha t.ex som då jag har jätte varmt och ska sova o inte kan sova med kläderna på så då direkt jag släcker lampan och ska sova utan kläder (haha) så skäns det som att det är någon som ser på mig. Då jag berätta det för mamma så sa hon att det är hennes faffa elr moffa som skyddar mig elr något och så sa hon att han sa då hon väntade mig att det skulle bli en flicka då han dör och jaaa han är död och jag blev en flicka XD
Såå jaaa lite glad blev man ju av att höra vem det var :)
Det finns ggr som jag har känt av Misses närvaro oxo då han just hade dött och jullu var försvunnen.
Jag var ensam hemma och hörde mittiallt något tassande exakt som då Misse gick på vårat golv.
Mamma har oxo hört något och trott för stunden att han levde för hon hörde någon katt som sprang under sängen deras precis som Misse alltid gjorde förrut då han inte ville ut hahaha han var typ innekatt och åt som jag vet inte vad hihi det var ju min lilla fetknopp XD
Men nu hör vi inget mera men jag känner nog ännu någon sorts närvaro.
Ibland skäns det som att det är någon som lägger sin hand på mitt huvud och det är nog ingen skön känsla skulle jag säga. Ibland då jag sover är det som om någon sitter på mina fötter och reser sig upp.
hahah ooops vad långt dehär inlägget blev nu XD
Guld till dom som orkat läsa :P



gaaah va sött spöke ♥
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0