En sak som jag hatar med mig själv

Jag är så jävla blödig haha.
Te.x. nu då jag lagade våfflor & glömde att laga dubbel sats så fick ju pappa inga för att Jimmy åt så många.
Så nu tkr jag lite synd om pappa & funderar på att laga änglamat till honom då :)
Hehe bara så ni vet så älskar han det :P
Japp japp hihi får väl mera pengar till fredag då säkert oxo får man hoppas haha ^^
NU TILL NÅGOT ANNAT
haha idag på gympan då vi spelade innebandy så märkte jag att jag har börjat bli så aggresiv då jag spelar så då jag ska slå bort bollen så smäller jag riktit till med klubban & tänker : Jävel du ska inte ha den bollen för den är mitt lags så fuck you!
HAHA visst har jag najsiga tankar ? :P
Men det gick braa då iaf :D
Gjorde nog några mål & flera målförsök hehe.
bara jag som tkr mina ögon är ganska najsiga på denhär bilden ? :O
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0