Roliit jåå!

Nu har jag blivit förkyld och fått HOSTAN igen väldit kuul jåå sko jag säg -.-
Sist jag hade hostan var för typ 2 månader sen och då hade jag en förjävlig hosta i 3 veckor :/
Och nu har jag hosta igen :( Jaja hoppas den inte är så länge som sist :)
O så har jag teppt öra -.-
Idag på gymppan hade vi kampsport haha det var kul var först med min kompis Emma och det var kul att göra något med henne det var så länge sen :D
Sen var jag med Cessi :D haha det var oxo kul :D
Sen hade vi avslappning och då skulle vi vara med en kompis som vi litade på så då var jag med ike och vi skulle ge varandra massage och det var skönt hahahaha :D
Sen var det helt vanlig avslappning och gymppa läraren sa att man får energi av det men min har inte kommit ännu  :/
arkiv bild
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0