Vad fan e gud med elden

Jajja rubriken behöver ni inte bry er om hehe :P
Har varit till Mc Donalds idag & då for vi till Prisma och handla på sama gång , alltså fan vad länge sen sist det var hehe. Sen så måstade jag på wc och då frågade jag mamma om det fanns & hon svarade att joo det finns nog nån griswc.
Men då jag kom dit så va det bara som att : wooooooooooow va snyggt det var här , aijaa griswc det här e nog inte det.
Hehe jaaa säkert ganska rolit att läsa om då jag var på wc HAHA.
Sen gjorde jag ett trädgårdsarbete som var att plantera några blommor :)
Sen gjorde jag tårtan & gissa vad! Det är en choklad tårta :love: Erkänn att ni blev snål nu ;P haha
se vad cool tårta jag hittade på google :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0