Vf vill du riva ner mitt stängsel?

Nu äntligen ser jag min statistik på bloggen haha 6 besökarer igår redan bra bra :)
Det blir inte tuuri imr som vi hade tänkt för jimmy är sjuk :(
Men nästa helg blir det :)
Nu då jimmy är sjuk så får jag inte följa med mamma och pappa och handla hoppas dom kmr ihåg att jag ska ha mer godis denhär helgen för förra helgen fick jag inte nå :/ haha godis e ju viktigast i livet haha nejmen.
Ska fixa lite till på bloggen nu tror jag :) så att alla smileys kmr på plats så blir det roligare att läsa ;)
bild från förra helgen (inte redigerad)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: annuli

nu har jag fixat än länk till din nya blogg. Super fin bild <3 :D

2011-09-17 @ 14:34:16
URL: http://annuli.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0