All i need is you , it is all that I'm breathing for

yeeah det börjar gå bättre med gummibanden :D :thumbup:
Det går snabbare att lägga dit o ta bort :) Men imorse var plöpen på nedre skäken i vägen för min tunga så då jag sa något för mig själv , lät det som skånska xD
Skänns faktist som om den e mer ivägen för min tunga idag än någon annan dag!
idag har vi gymppa :D Fast vi ska va ute ist för att åka till Easy fit o ha zumba för de va några som skulle ha föreläsning om sommarjobb :| Jag skulle ha velat ha zumba!
Här kmr en fin fin bild på mig idag :D
Yeeeah kör på skjorta igen men har stylat den på ett annat sätt xD Hur jag har gjort de får ni veta nästa gång jag bloggar alltså då jag e hemma x) Ses då alla tittare xD (haha låter som något program xD )
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0