Fakta om mig + något du inte visste om mig :)

Jag gissar att jag har lite nya läsare o om de e så så ska ni nya som inte läst min blogg så länge få veta lite om mig :D
  • Fyller år i oktober , det e 1 dag mellan mig o min en bästa vän.
  • Har haft 2 katter som jag älskade med hela mitt hjärta tills vi hittade den ena av dom död o den andra försvann , nu domhär senaste åren har jag börjat sakna dom något otroligt o tänker bara på dom o alla minnen o har skulskänslor för att jag lade ut dem ur mitt rum då dom så gärna ville sova i mitt rum :(
  • Varje gång jag ställer mig på vågen för att jag måste se hur mkt jag väger o jag väger lite mer än 52-53 så blir jag sur på mig själv o du ska INTE tänka som jag , mamma sa att det e farlit tänkande eftersom jag tränar så bygger jag muskler o dom väger ju så jag tänker ju inte på det :O Så tänk INTE som jag!
  • Skulle aldrig klara mig utan alla mina underbara vänner ! :D
  • Spelar gitarr då jag vill och orkar o har något att spela men kan inte säga att jag e bra på det , har lärt mig från datorn o själv xD
  • Min naturliga hårfärg e blond men jag tkr inte att det passar mig mera o e nu mera svart o rosa hårig :)
  • Favoritämena i skolan e Gymnastik , hälsokunskap o yoga
  • Gillar rock , scremo/growl o rapp musik men också techno om de e scream /growl , gillar inte sånt som pitbull o bruno mars (ush)
  • Min familj består av : mamma , pappa , lillebror Jimmy , Lille bror Tobia o Storebror Jani :D Skulle inte kuna leva utan dom fast Jani pratar finska o e nog mer halvbror men han bodde bara med mamma då hon o hans pappa skilde sig.
  • Har tydligen mammas morfar som skyddar mig :D (han dog just innan jag föddes)
  • E 14 år
  • Bor lite utanför Vasa i Finland o pratar finlandssvenska

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Camilla

Tycker jag med :( får hoppas att det blir bättre!

2012-04-24 @ 19:18:44
URL: http://millasosterlund.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0