Schampo

Försökte studera våra schampo flaskor idag men de var så jätte mkt ord där de var vad det innehöll så jag gav upp xD
Men iaf vill du ha ett schampo som e bra för ditt hår så kan jag vägleda dig lite :)
B5 vitamin ska ett riktigt bra schampo innehålla , därför att det är ända vitaminen som håret kan ta upp.
Schampo för färgat hår ska du satsa på om du har färgat hår , därför att med ett vanligt schampo åker färgen snabbare men om de e ett schampo för färgat hår håller lystern i håret längre.
Har du mjäll/skänslig hårbotten går head and shoulders bra vet inte av något annat schampo , tyvärr finns de inte för färgat hår vilket e bajs.
Kolla på baksidan vad det står o vad det e bra för , gäller också balsam men de e inte varje gång som det håller det de lovar men för det mesta iaf hände det mig då det stod att ett balsam gör så man inte får elektriskt hår men jag fick ändå elektriskt hår :O
Det var lite e ju inte ett proffs som ni säkert ser men hoppas det hjälpte er lite ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0