Snabba cash

Såg på den filmen igår o den var otroligt braa men hemsk :D Fast jag såg bara halva alltså från halva filmen till slut.
Fan vad jag grät där vid slutet alltså han sa ju att ingen skulle bli skadad men va faaan dom dödade ju 2 st o sen blev han (pappan) på körd o hade ju en dotter o jag tänkte bara på henne o ... alltså ååååh vad hemskt det var jag grät som jag vet inte vad man såg det tillochmed på mig efteråt xD
Men den som inte sett filmen ska se på den jag rekomenderar den :D Ska läsa boken också för mamma har den :)
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: william

så bra film:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D SÅ himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Black Widow" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-04-08 @ 11:48:22
URL: http://funnyones.blogg.se/



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0