Tyder en dröm , kan dela med mig xD

Jag är en sån person som tkr om att höra på då någon berättar om närvaror o sånt :)
Att tyda mina egna drömmar e också kul så jag sitter o tyder min dröm med hjälp av en sida
Jag drömde att jag stod på en bro o så här står det om broar :
Drömmar om broar betyder lycka av något slag.Bron är ett säkert medel att ta sig över ett farligt ställe. Men drömmer du att bron störtar samman under dig betyder det det på att du oroar dig för något.

Det måste vara dedär med lycka för jag drömde inte att den störtade samman under mig :)
Jag drömde också att jag såg ner mot ett lugnt hav o så här står det om det :
Om man ser ett lugnt hav står det : Lyckan blir din
Om man ser ett stormande hav står det: Olyckan kan drabba dig när du minst anar det

Yeeeah ännu en lycka :D Men jag drömde mer än så jag såg fullt med ormar också i drömmen såhär står det om ormar : 
Om man ser ormar står det såhär : Se upp för elaka personer.
Om man blir biten av en orm : Någon förtalar dig.
Om man dödar en orm/ormar : Du får en fiende.

Okej jag ska se upp för elaka personer , o de ska jag göra men hur ? :O
Nu far vi vidare i min dröm , jag drömde att mamma stod brevid mig o såhär står det om det:
Drömmer du om din mor eller att du själv är mor : anses det röja en önskan att utvecklas , en längtan efter högre ställning eller mer att säga till om. Du vill dominera. Andra drömtydare säger att det är det modern gör eller säger i drömmer är det betydelsefulla i drömmen.

Sen mittiallt satt jag i en buss men de dåliga e att de inte står något :/ hehehehe långt om en dröm xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0