60 frågor

Bara för att ike har ett 80 frågor inlägg så fick jag lust att göra ett inlägg med frågor också xD

 

1. Vad är ditt mellan-namn? Margareta xD

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? De jag har nu går nog också braa!

3. Är du i ett förhållande nu? nope

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? Mitt ex 

6. Får man fråga varför det tog slut? det bara tog slut ..

7. Har du haft ett seriöst förhållande? jåpp

8. Vem vet mest om dig? jag själv xP

9. Vad gör du på fredagskvällar? IIIIIIngen aning , tar de lugnt xD

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Skönheten & odjuret e ännu en favorit x3

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? haha nope jag e oskuld jaag xD

12. Har du någonsin varit full? ne

13. Har du testat droger? nee vf måste man de då de finns limsa? ;O

14. Röker du? nepp

15. Snusar du? nepp

16. Saknar du någon just nu? JAAAAA ;(

17. Hur mår du idag? Braa men har varit lite trött idag , annars braa ;)

18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga men ibland blir de 3 om dagen o de e Piimax tabletter så inget att oroa sig för allihopa!! ;D

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? De vet jag faktist inte :O

20. Bästa minnet från sommaren? FRITTFALL!!!! xD

21. Senaste landet du besökte bortsett från Finland? Sverige

22. När var du där? För någon/några veckor sen 

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt finskt ursprung? Jooo jag e född i finland o tänker dö i finland xD

25. Om nej, vart kommer du ifrån? Finland skrev jag juuu :3

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Spelar ingen roll bara vi förstår varandra ;)

27. Ser du fram emot någonting just nu? Nee för jag gör frågorna nu x)

28. Sköter du skolan? De e väl klart jag gör ^^

29. Vad hade du för betyg förra terminen? ganska braa

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? 9½ tror jag 

31. Vilket ämne var det? antingen finska elr historia i lågstadiet x3

32. Har du fått ig på ett prov? nee men nära 

33. Har du spelat/spelar du i ett band? haha nej

34. Anser du dig vara intelligent? Maybeeeeee ;)

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Då jag gick i dagis x)

36. Vilken va den värsta tiden då? ingen aning men att va 14 år e ibland inte så lätt kan jag säga!

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Jopp

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nee , helt onödigt o så gör de ju ont :O

39. Har du haft sömnproblem? inte vad jag minns 

40. Hur ofta gråter du? Nångong gråter jag hahaha nemen jag vet inte xD

41. Vad gör du när du mår dåligt? Gråter lite 

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Brukar inte vända mig mot någon men mamma o mina underbara kompisar ♥

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ne

44. Vilken klass går du i nu? börjar 9an snart ^^

45. Vilken skola? En skola 

46. Har du varit otrogen någon gång? Nee skulle inte klara av de , får så stora skuldskänslor av ingenting :(

47. Har någon varit otrogen mot dig? nee 

48. Är du stolt över dig själv? Ganska nog :)

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Mina olika skratt HAHAHAH xD

50. Vad får du ofta komplimanger för? att jag e kul , snäll

51. Har du lätt att få folk att skratta? Beror på vad de e för människor 

52. Cider elller öl? Cider 

53. Har du några talanger? Kan göra näsborrarna stora elr ska man säga vifta på näsborrarna xD

54. Vet du om någon är kär i dig? Ne men hoppas på det ;)

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Japp klart som faaan ... xD

56. Vad står det i ditt senaste sms?  HAHAHAHAHAHAHAH

57. Hur lång är du? 162

58. Hur mycket väger du? 52 nu just xD

59. Vilken storlek har du på kläderna? S men föredrar stora tröjjor så då tar jag alltid M xD

60. Har du svarat ärligt? Japp in till minsta detalj x)

 

Nu vet ni de mesta om mig xD

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0