En sjukdom jag värkligen hatar

Sjukdomen jag tänker på är cancer , den plågar bara människor. Vissa dör , vissa klarar sig. 
Min mammas fasters man dog i cancer för några veckor sen o vi fick veta det under resan så de var faktist synd om mamma. Begravningen var samma dag som bröllopet men tidigare , som tur behövde jag inte följa med för jag klarar inte av då någon dör. Det ända jag tänker på e sorg , sorg o mer sorg! Jag vet inte hur han såg ut o sådär men jag e värkligen ledsen för mammas , mommos & moffas o alla andra näras skull. Säkert hann jag träffa honom då jag var liten men minnet av det finns inte. Om någon undrar vad det var för cancer han hade så är det ända jag vet att han hade det lite överallt.
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Jossa :)

Jag veit hur e jee. Ja känder en som har cancer å ;(

Svar: ååååh ;(
Johanna

2012-08-02 @ 11:59:17
URL: http://hopeindecember.blogg.se



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0