Ser min blogg knäpp ut för er också? :O

Min blogg har börjat se helt knäpp ut , jag märkte det igår då jag skulle heheheh läsa min blogg xD HAHAH
Jag har ändrat i stilmallen o allt men det ser ut sådär ändå :O
Men nu till något roligare! Det e freeeddddaaaaagggg som jag har längtat ^^
En sak jag glömde skriva igår var att jag har stannat i växten jag har lämnat på 161,6 cm xD
Sen så har jag fortfarande ont i armen o så har jag täppt öra :(
Skände för att ha luggen såhär idag :3
 
Sen så enligt mammas en GI bok (GI=en bantningsmetod) så finns de att man kan kolla sitt BMI o jag e just under underviktsgränsen :O Då jag var till skolhäslovårdaren igår så var de normalt ju o på internet då jag har kollat det så har jag varit just o just över undervikts gränsen :O 
Jaaa nog har man ju sina problem xD
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0