Sova i husvagn inatt igen *_*

Idag åker jag o min familj till min farbrors villa o kmr inte hem fören imr o de betyder att vi ska sova i husvagnen *_* Jag trodde liksom att jag skulle slippa sova i den nu tills nästa år men nehe. Nåjaa får väl göra det bästa av situationen. Vet varken när vi far dit o när vi kommer hem imr så de här kan antagligen vara sista inlägget för idag :S Så sorry sunshines för dålig bloggning men så blir de ibland. Lovar att jag bloggar då jag e hemma igen :)
Tills vidare kan jag visa en bild som jag gjorde i gimp då vi var på resan o jag inte hade något att göra , jag e ganska så stolt över mig själv nu då jag har lärt mig göra sån text xD haha
 
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0