Sjuk igen

Imorse skände jag mig inte så frisk och kry och fräsh men for till skolan ändå för att sälja och jag tkr att det gick braa för att vara 1:a gången och va halvdöd xD Fick inte så mkt sålt men ändå e det nog ganska mkt :) 
Om jag skulle ha fått 1 € för varje komplimang så skulle jag va miljonär x) Jag åkte hem under näst sista timmen och vila o jag mår ännu inte så bra att jag far till skolan imorgon :( Det konstiga e att jag inte har feber! :O Men jag hade stegring idag åtminstone för jag var till skolhälsovårdaren efter en värktablett och då mätte hon feber på mig :)
Jag fick ett meddelande idag om saunalahti men nu måste jag vänta på ett till meddelande därifrån!!!!!! :( åååh alltså jag vill ju få bytt detdär nångång!! :mad:
 
Igår gjorde jag en mohawk (tuppkamm) åt Jimmy men jag gjorde den bara snabbt så den ser ju inte bäst ut men ganska bra :P
 
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0