15. En person/kändis du önskar att du träffat

Hmm meningen med denhär dagen är väl typ någon person/kändis som har dött som jag önskar att jag träffat :question:
Isf ♥FAFFAAAAA♥ Jag hann aldrig bli född innan han dog , mamma hann inte heller träffa honom har hon sagt , jag skulle gärna velat att han skulle leva idag för han var med i andra världskringet & det är ju just det som vi har prov på imr så jag skulle ju få höra på historier av min ägen faffa , men det kan jag ju inte för han lever inte :(
Men det skulle ha varit kul att träffa dig faffa :) Vem vet om du hälsar på mig då jag sover elr kanske du är i mitt rum nu ;) Isf HEEEEJ HEEEEEJ FAFFAAAA :D
visst e jag fiiiiin ? ;) :P hahaha nee skämta xD
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: Emma

SV ; Vad roligt, tack din med!

2012-02-20 @ 18:38:31
URL: http://emlischa.blogg.se/?tmp=27113349



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0