HELL YEEEEAAAAAHHH! :D :D :D

Blev väckt av pappa imorse o hade bara en halv timme på mig att göra mig klar inför skolan o jag e en sån typ som behöver mer tid på sig att göra sig klar för skolan :S
Men men det gick braa med mkt stressande o ett äcklit bröd till frukost som inte alls var mättande :S
jag tkr de e tummen ner!

Men nu till meningen med rubriken !!!!!! :D

Igår hittade ike att dead by april kanske skulle bli diskade på melodigestivalen :(
Då blev man skit rädd att dom skulle de men nu till den MEGA ROLIGA O GLADA NYHETEN!
Dom blir inte diskade :D guud vad glad jag blev , nån från spotifys pr-avdelning  hade skrivit att det var ett teknsiskt fel som gjorde att låten låg ute :O
Men dom diskas iaf inte :D wihooo alltså :D :D

Längtar så in åt helvete till 10 mars då man får se dom i tv igen o se om dom kmr till eurovisionen ! :D :D

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0