Hittade ingen prao plats :S

Dit vi skulle hade dom inte ledit o vi som hade gått omkring i nästan 1 timme utan att hitta stället o då man väl kmr fram e det inte ledigt :S Men ska iaf ringa på typ månda en massa :D Hoppas någon har ledit då iaf !
Köpte inte så mkt med tanke på att jag drar iväg till tammerfors till idea park på sportlovet :P HELL YEEEAAAH!!! :D :D
hahahhahahahahahahahhaa jajja idag föll jag i en snöhög då jag & ike hade gått in i fel buss men dendär bussen som var fel buss hade alltid åkt till stan förr :S ahahahahahahahaha ojj guud xD
de e inte riktit


Jag har piercat mig! :D passar jag elr inte ? :D haha få se om någon tror på de ;)
Bandana :D ääntligen!
Allt e från Glitter :P
Fick coca - cola light där oxo vid kassan helt gratis :D så tack tack ! ^^
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0