Lördag!

Hejhej guud vad skönt de va att sova 12 timmar xD Man känner sig ju utvilad :) Idag snöar det IGEN -.-
Kan inte snön bara försvinna för en gångs skull? Det skulle vara hur skönt som hellst ju!
Idag ska jag städa om jag orkar :) Ush imr måste jag till kyrkan *_*
Men nu ska jag inte klaga ;) Det finns ju dom som har det tusen gånger värre :O
Alltså JEEEESSSSS SPORTLOV!!!! haha det som man har gått och väntat på länge nu :)
Nåndag ska jag färga mera rosa i mitt hår och utväxt har jag redan fått också så ska passa på att färga den då och mammas hår skulle jag vilja att vi skulle färga också för hon vill också färga om sitt :D
Vem vet kanske får jag leka frissa med riktit hår och färga någon annas än mitt hår ;) Hoppas skulle jag säga :D
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0