Mina revben är olika stora o.0

Alltså skitt en kväll då jag stod i dushen började jag fundera : om jag skulle dra in magen skulle jag ha 2pack.
Men då jag såg ner på min mage & drog in den började jag fundera igen : Vaaa de blir ju bara 1pack mitt ena revben är större än det andra :O
Nu på senasten tiden har jag känt på dom väldit mkt & dom är inte lika :O
Just berättade jag de för mamma & hon sa att revben ska vara likadanna men inte mina är det , hoppas det är normalt! För jag är en sån typ som blir ganska orolig över min kropp om de e nånting som inte ska vara som jag tkr det borde :S I mitt fall är det revbenen :S Så om nån vet om det är vanlit så kommentera så jag blir lugnare!

Men nu till något annat :)

Nu behöver jag ju inte oroa mig längre för prao platsen men jag har fysik prov imr & vet inte hur historia provet gick så jaaa har ju 1 sak mindre nu att vara orolig över men jag har bestämt mig för att inte oroa mig för något på sportlovet :) Godis till mig om jag lyckas! :D

& med det menar jag det :D :D


Ingen bantning här inte för ingen behöver det om inte person då förstås är i behov av det & då menar jag
VÄRKLIGEN har behov

©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0