Något som min mamma sa då vi hittade Misse död!

Idag på historia såg vi klart en film om hur de var för judarna elr nog mer om nån Oskar Schindler.
Där i slutet då han sa till judarna som han hade räddat "Ni får gå & söka upp era familjer/ släktningar , risken är stor att ni inte hittar dom". Kom jag att tänka på något som min mamma så då vi hittade Misse död & jag var jätte ledsen :
Jag ska förklara för er som inte förstod :
Alltså om ett djur dör så kan man ersätta det med ett annat djur men om t.ex min lille bror Jimmy dör så kan man ju inte få en ny Jimmy.
Men de förståss djuret man hade kanske var speciell :)
Men iaf Man kan få ett nytt djur men inte en ny människa!

Det har värkligen gått in i min hjärna
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0