Opps har glömt bort domhär 30 dagarna :S

Har glömt bort domhär 30 dagarna lite :S Fy skäms nanna! ;) Men kör 2 dagar idag då :D
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
10. Hur ser din framtid ut?
Ljus & bra antar jag , svårt att säga de nu just men jag hoppas min framtid blir braa :D






11. En bild på någon du saknar
Jag kan inte välja bara 1 som jag saknar för jag saknar faktist 2 på samma gång & dom var mor & son ;(

Misse ♥ & Jullu ♥
Har undrat flera gånger varför misse skulle dö & Jullu försvinna !
Misse blev sjuk har jag fått veta för några månader sen men vf gjorde inte mamma &
pappa något , om dom skulle gjort mera skulle han säkert leva nu !! ;(
Har så braa minnen med er ni kmr alltid finnas i mitt ♥ jag kmr aldrig älska något
annat djur så mkt som jag älskade er!
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0