Blogg.se har ändrat utseende :)

Skoldagen har väl varit helt okej , lite trött har man varit :) Förhöret gick ganska braa men då får jag väl skit i det då :S Men men får hoppas på det bästa ;) På huslig ekonomi blev de nästa kaos då någon hittade någon typ skalbagge i degen o då alla andra började se i sina degar så fanns dom samma småkrypen i degarna :S Ush alltså
Så det blev inget bröd för våran grupp :P Lingonpajjen åt jag bara kanterna & bottnen av o dom var goda :D Men lingon däremot :S USH! haha XD
BTW.
Någon annan än jag som började fundera : Hur kom jag till denhär sidan o vad e de för sida ?
Då ni skulle logga in på blogg.se ? XD Lite ovant är det men annars så e de rättså snyggt :) Men där man loggar in är så litet :S Men jajja :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: louise

sv; japp, inte så skönt :)

2012-01-27 @ 17:33:31
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0