Some stuff you didn't knew about me

- Brukar ha beslutsångest
- Kan nästan aldrig bestämma mig XD
- Jag tkr inte man ska banta men ändå tänker jag på min vikt o äter ändå
bara skräp
- Har lätt för att frysa
- Allmänt blyg av mig
- Gillar att färga håret och sånt
- Franskisar e ingen favvo mat , fick de som mat nästan varje dag förrut o började nästan må illa tillslut o vägrade äta det
- Älskar skräckfilmer men blir skit rädd o blir bra på att skrämma upp mig då jag ska sova
- Somnar jag sent e jag inte trött på morgonen men somnar jag tidigt e de tvärtom
- Har den konstigaste humorn ;D
- Mitt humör svänger jätte snabbt (okej kanske de gör de oxo för andra)
- Ville bli kigurg då jag var liten men såg ett program där dom visade då dom opererade så då ville jag bli vanlig läkare ist men såg ett till läkarprogram som gjorde mig illa mående o sen ville jag bli veterinär men såg djursjukhuset o såg att de oxo var äcklit så jag vill inget av det mera
- Är skit rädd för spindlar o ormar
- Ser jag mittiallt ett djur ute i skogen blir jag skit skrämd XD

Det var lite saker de elr lite o lite de va ganska mkt tkr jag :P
©My pics om de inte står annat! :3

Kommentarer♥
Postat av: louise

sv; jag har också varit i skolan :)

2012-01-18 @ 19:54:14
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt



Ditt namn :
Kom ihåg mig

e-post/e-mail

Din blogg

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0